welkom op mijn blog

scraplive

woensdag 16 november 2011

savor life moment bij moment

Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is allemaal van Worth Remembering van Bazzill.
Bij deze layout heb ik als basis een wit cardstock genomen.
De layout heb ik vrij strak gehouden door het dessin papier te snijden. Ik heb 4 smalle foto’s genomen en deze samen op 1 mat bevestigt. De mat heb ik bewust aan de rechterzijde niet helemaal door laten lopen,om een speelser effect te creëren. Aan de rechtzijde heb ik een die cut met een mooie qoute van Worth Remembering gebruikt.
De vogeltjes bovenin zijn met de silhouette uitgesneden. Zo ook de cirkels die zich onder de bloemen bevinden. De cirkels onder aan de layout zijn uit het dessin papier van Worth Remembering geknipt. De elementen links boven en rechts onder heb ik gestanst met de Tim Holtz stans van hardware Findings uit zilver karton en bevestigt met brads.
Verder is de Layout afgewerkt met verschillende bloemen, chipboard vlinders, gestanste knoopjes en een houten cijfer.





18 opmerkingen:

Petra zei

Wauw! Mooi zeg, vooral die vogeltjes vind ik heel geslaagd.

Irene zei

zooooo, dat ziet er supergaaf uit!! echt prachtig.

gr irene

Blinnie zei

Ik vind hem prachtig Henriette!
Die vogeltjes zijn echt schattig!
Groetjes, Belinda

jacqueline zei

schitterend, hele mooie kleuren ook.
Die vogeltjes zijn echt heel gaaf!

Greotjes Jacqueline

sylvana zei

gave lo heb je gemaakt

bmartes zei

Leuk zeg! Ik vind die vogeltjes helemaal geweldig. Maar je hele l.o. is mooi hoor, mooie kleuren, mooie foto's: super!
Groetjes,
Arja

Margot zei

wat gaaf! ik vind die vogeltjes ook geweldig!

Lida zei

Wooow wat heb je deze
layout mooi gemaakt

groetjes Lida

lieke zei

mooie lo zeg!
en super papier heb je gebruikt!

groetjes Lieke

Wendy Schoonhoven zei

Mooi zeg...leuke foto ook.

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een prachtige lay-out heb je gemaakt, een hele mooie verdeling en leuke details. Ook die vogels vindt ik helemaal geweldig bovenin.Prachtig gedaan. :)

Groetjes Rosalien

Marielle zei

Wauw wat een schitterende layut is dat, geweldig mooi met al die details en de kleuren passenook perfect bij elkaar.
Liefs marielle

Maartje zei

Heel mooi! Leuk dat je die foto's naast elkaar hebt geplakt, geeft een leuk effect. Die vogels zijn prachtig. Heb je die uit de online shop van Silhouette? (heb er ook een)

Irm zei

Super! Mooi papier en mooie kleuren!Heb je blog even bekeken,prachtige dingen maak je,Henriëtte. Groetjes, Irm

Maaike zei

Wow! Mooi lootje
Die vogels zijn super!

PatriciaKleijn zei

Heel leuk layout zeg :D

Liefs
Patricia

Rieni zei

wat een prachtige lay out is dit zeg!!! en die vogeltjes zijn echt geweldig

Anneke Wijers zei

Ik wilde eerst hierboven reageren maar toen zag ik deze prachtige LO met het silhouet van de vogeltjes. Ik heb ook een Silhouette, dus dat ga ik zeker eens proberen op een LO.